Support as a donator

Als donateur hebben wij u hard nodig. Wij vinden het mooi als mensen geraakt worden als ze horen van de projecten die wij opzetten of ondersteunen.

Wij hebben daarom ook een nieuwsbrief om u op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen. Daarnaast deze website vol met informatie, zodat u mee kunt leven met alles wat speelt binnen de stichting Aroon. Als u meer informatie wilt hebben, kunt u altijd contact zoeken via het contactformulier.

Spreekt ons werk u aan, dan bent u van harte welkom ons werk te ondersteunen! Dit kan op de volgende manieren:

1

Uiteraard is het mogelijk om donateur te worden. Als donateur ontvangt u op gezette tijden informatie over lopende projecten per e-mail. Ik wil donateur worden

2

Geeft u binnenkort een feestje? En denkt u: ‘Ik heb alles al, wat moet ik nu weer vragen?’… Maak Stichting Aroon blij met je cadeaus! Bijvoorbeeld door een gift te vragen voor de stichting. Dit kan natuurlijk contant, maar ook bijvoorbeeld via Geef.nl. Meld je aan en selecteer ‘Aroon (Stichting)’ als ontvanger van de gift.

3

En voor dat feestje is natuurlijk ook gebak nodig! Dus bestel een taart uit onze taartfolder.

4

Doneer direct online via de speciale donatiemodule. Dit kan gemakkelijk met behulp van iDeal of je creditcard.

5

Knutsel de spaardoos van Stichting Aroon! Hiermee spaar je gemakkelijk voor één van de doelen. Download de spaardoos.

6

Ga sparen met de spaarthermometer! Download de spaarthermometer.

7

Het is ook mogelijk om een éénmalige bijdrage te doen. Dit kan op rekeningnummer NL59 INGB 0005 0557 62 ten name van Stichting Aroon, Amerongen.

ANBI-logo

We hebben de zgn. ANBI-status van de belastingdienst ontvangen. Hierdoor zijn giften aan Stichting Aroon aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. Voor meer details over de aftrek van giften aan ANBI’s, kijk op de site van de Belastingdienst.

For further information, please contact Gert van Reenen – secretary

A pie for you, a job for them

The Aroon Foundation also sells all sorts of cakes to support the different projects financially. Read more...

Bank account